ZO Kampanje og NYHET: THE EVOLUTION OF DAILY DEFENSE

Daglig oksidativt stress fører til inflammasjon som tærer på hudens ressurser. I motsetning til akutt inflammasjon – som stimulerer kroppens egen immunrespons – sliter kronisk inflammasjon ut hudens defensive og regenerative evne, noe som resulterer i det vi kaller for «inflammaging».

Inflammaging er en lavgradig kronisk betennelse som skader hovedkomponentene i den ekstracellulære matriksen – så som kollagen, elastin og hyaluronsyre og akselererer selve aldringsprosessen.

For å hindre inflammaging, lanserer vi ZO® Iluminating AOX serum og «Next Generation» – ZO® Daily Power Defense.

Akkurat nå har vi Kampanje på

NYHET – ZO® ILLUMINATING AOX SERUM

ZO® Ilumminating AOX serum er et konsentrert antioksidantserum som gjør huden motstandsdyktig mot oksidativt stress og reduserer synlig hudskade forårsaket av inflammaging. Serumet gir en lett hydrering som varer. I tillegg støttes naturlig cellefornyelse og reparasjon for å sikre en mer optimal hudhelse. En tørr og livløs hud blir klarere og mer ungdommelig. ZO® Illuminating AOX skjuler ujevnheter, demper rødhet og gir en perleaktig myk finish som mange vil sette stor pris på.

NEXT GENERATION ZO® DAILY POWER DEFENSE

ZO® Daily Power Defense har fått ny og enda mer avansert teknologi for å forebygge mot inflammaging. Serumet styrker og bygge opp hudbarrieren samtidig som det gir beskyttelse mot miljømessige skader og mot for tidlige aldringstegn. Daily Power Defense sørger for en sunnere hud som er velhydrert med glød, er motstandsdyktig og mer ungdommelig. Serumet gir DNA reparasjon ved hjelp av avanserte enzymer og bidrar til synlig reduksjon på tegn til for tidlig aldring av huden.

Effekten av ZO® Daily Power Defense er dokumentert i et 12 uker langt klinisk studie. Deltakerne hadde en signifikant forbedring på fine linjer rundt øynene, huden ble mer velhydrert, jevnere og roligere med mer glød.

• KAMPANJE 1

Når du kjøper nyheten ZO® AOX serum i mai får du med et ZO® Getting Skin Ready Kit i gave.

Pris: 2045,- Gave verdi: 732,-
  • KAMPANJE 2

Når du kjøper Next-Generation Daily Power Defense får du med en ZO® Brightalive 30ml.

Pris: 1995,- Gave verdi: 927,-

Kom innom oss for mer info om det nye ZO Iluminating AOX Serum og ZO kampanjer.