Sunekos 200

Behandling av øyeområdet

Sunekos 200 er en helt unik behandling som kan behandle fine linjer og mørke skygger rundt øynene, noe som du ellers ikke har mulighet til å behandle med andre behandlinger, som filler og botox. Sunekos 200 kan brukes til alle hudtyper.

hva er sunekos 200

Sunekos 200 er en injeksjonsbehandling som stimulerer cellene i bindevevet i huden. Den består av ren hyaluronsyre, som finnes naturlig i kroppen og som holder huden fuktig og smidig. Det forhindrer hudens aldring og forbedrer hudens elastisitet, noe som gjør huden tykkere og mer smidig.

Sunekos 200 er det eneste naturlige produktet innen estetisk medisin som stimulerer produksjonen av kollagen og elastin samtidig, og på denne måten motvirker Sunekos 200 tegn på aldring på en naturlig måte.

Behandlingen består av en kur på 3 behandlinger med 2 ukers mellomrom. Hver behandling tar ca. 20-30 minutter. Ofte kan du se forbedringer allerede etter den første behandlingen, alt avhengig av personens hudstruktur og tilstand, kan resultatene vare opptil 6 måneder. Det anbefales at du følger opp resultatet med 1-2 behandlinger avhengig av hudtype hver sjette måned.

Ved alle injeksjonsbehandlinger kan det oppstå små blåmerker på innsatsene. Risikoen for dette øker hvis du blir behandlet med visse smertestillende midler, som Treo, Albyl, Ipren og Ibuprofen, som reduserer blodets evne til å koagulere. Derfor anbefales det å unngå bruk av disse preparatene noen dager før behandling.

Når du møtes i klinikken for Sunekos 200 behandling, begynner vi med å ta noen førbilder av deg, som vil bli plassert i din journal.

Etter dette blir huden renset i området rundt øynene, hvor vi vil behandle deg. Det er ikke nødvendig å bruke bedøvelseskrem da injeksjonene legges veldig overfladisk.

Hvor lenge varer resultatet?

…. Avhengig av kunden og hudtilstanden, kan resultatet av en behandlingsserie på 3 vare i opptil 6 måneder, hvoretter man skal få en enkelt behandling for å opprettholde resultatet.

Hva er de viktigste fordelene med behandling med Sunekos 200?

…. Behandling med Sunekos 200 gjenoppretter og beskytter huden mot aldringstegn. Sunekos er det eneste naturlige produktet innen profesjonell estetisk hudpleie, som stimulerer syntesen av kollagen og elastin og gjenoppretter elastisiteten i huden.

Hvor raskt kan jeg gjenoppta mine daglige aktiviteter etter behandlingen?

…. Man kan være litt hoven rundt øynene fra i noen timer til 1-2 dager, dette er veldig individuelt. Dette er imidlertid ingen hindring for å gjenoppta daglige aktiviteter.

Hvor lang tid tar behandlingen?

…. Hver behandling tar 20-30 minutter. Du bør få utført 3 behandlinger med 14 dagers mellomrom. Hvis du ønsker å opprettholde resultatet, anbefales det å få gjort en oppfølgingsbehandling hver 6. måned.

Det er svært få bivirkninger med Sunekos 200. Etter behandlingen kan det oppstå hevelse og lett rødhet i øyeområdet. Dette forsvinner
oftest innen 24-72 timer.
Sårhet og små blåmerker kan forekomme på injeksjonsstedene. Ved hjelp av
blodfortynnende medisiner og visse smertestillende midler (Treo, Albyl og Ibuprofen etc.) øker
risikoen, men merkene er forbigående.
Allergier kan manifestere seg som rødhet og kløe, men allergier forekommer bare sjelden. Hvis du er i tvil, ta kontakt med
klinikken.
Betennelse er ekstremt sjelden. Ved tegn på betennelse er det viktig å kontakte klinikken raskt slik at klinikken kan iverksette tiltak.