Årets Julekalender – Luke 4

Delta og vinn en flott Signaturbehandling hos oss og produkter til en verdi av kr 5399,-

Luke 4 består av:

• 1 PRX-T33 Signaturbehandling (med Dermapen).
  • 1 NOON Starter Kit Antig-aging

Slik deltar du:

• Lik innlegget
  • Følg Klinikk Odden på Instagram og Facebook
  • Tagg tre venner

Delta så mange ganger du vil for å øke vinnersjansene.

Vinneren av ukens adventskalender blir trukket på morgenen påfølgende mandag.

Om kalender premie:

• PRX -T33:

PRX-T®33 er en Biorevitaliserende behandling som er klassifisert som neste generasjon av anti-aldring. Behandling inneholder TCA og passer for alle
hudtyper og alle aldre. Det som er unikt er at produktet ikke forårsaker “Frosting” , slik TCA vanligvis gjør, og at behandlingen kan brukes i alle årstider uten risiko for lysfølsomhet. Behandlingen anses som smertefri og forårsaker minimal flassing. PRX-T®33 er mildere enn tradisjonell TCA-behandling, og årsaken til dette er den unike patenterte formuleringen, som består av en kombinasjon av TCA, hydrogenperoksid og kojinsyre. De aktive ingrediensene samhandler med huden på cellenivå og bidrar til cellefornyelse, samt stimulerer hudens egne vekstfaktorer, som forbedrer huden både direkte og på lang sikt.

PRX-T33 i kombinasjon med Dermapen gjør at behandling gir enda bedre og raskere resultat.

Om produkter:

• NOON Starter Kit Anti-Aging

Startpakken fra NOON inneholder et hudprogram for 3-4 ukers bruk. Denne meget effektive samlingen av 5 produkter forbedrer synlige aldringstegn, som ujevn hudtone og tekstur, tap av fuktighet, fastet og volum, samt utviklingen av fine linjer og rynker.

Startpakken inneholder:
– Lift & Whitening Peptide Complex 5 ml
– LactoCeramide-15 15 ml
– In-Depth Filler Serum 10 ml
– In-Depth Filler Cream 15 ml
– Retinol Charisma Delicate 0.3 10 ml

Ideeel for de som ønsker å resultatet av et komplett hudprogram eller ha produkter som reisestørrelser.

Lykke til og en riktig God Jul!